BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 2 April 2012

peperiksaan semester program matrikulasi menjelang lagi




Sedar tak sedar tinggal 2 minggu lagi nak periksa ni. Mahu tak cuak? Gila lah. Satu nota pun tak habis baca lagi. Kelam kabut ni. huhuu. . . Memang untuk semester 2 ni dia punya silibus lagi upgrade. Nak tak nak kena lah hempas pulas untuk 2 weeks ni. Kena jugak, akak cakap kalau setakat dapat 3.77 je apa barang? kalau nak ganjaran kena pastikan dapat 4 flat. Hoi, kakak ku, sedar-sedar lah adik hang ni pemalas tahap apa? Lembu pun lagi rajin dari adik hang ni. Tak pe, kalau aku dapat 4flat. memang kena tuntut lah hadiah aku! Tiada kompromi. :)
usaha tu tangga kejayaan :)
chaiyok-chaiyok syuhada!

0 pensupport: