BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 21 December 2010

20 arybulan 12 2010. . . mase untuk kanak-kanak yang sudah mencapai umor 17 tahun membuang, mencampak dan membakar buku-buku mereka sebagai contoh:
* buku fizik
* buku chemistry
* buku sejarah
* buku - buku yang menyebabkan saket kepala. . .
yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!

hee. . . wah lege siot da habes SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. . .
tanak terkopak lak otak aku. . .

hmm. . . dah bebas dari sekolahku penjaraku, terikat pula nan satu latihan nie. . .
ingat an da habes SPM ouh bole lah gi hang out nun memembe . . . nampaknye hampeh jugak. . huu. ..
kalay dekat takpela jugak, , , weyh i need to go to SARAWAK. . . weh,,, tamoh saket jiwe?? kepale hotak die. . . nak wat camane ann, sekolah cakappp pergila jao2,, tapi kem kat SARAWAk tuh cakap,,, mariiiiiiii le. . .
 wawawawa..........


KEM PLKN atau dalam kurungan pusat latihan khidmat negara.!
-nape la dlm byk2 aku jugak yg kaw pileh. . .
-nape ade sorang mamat rambut tu ta dapat?????? frust!
-baru pike maw puteh cam zizie yang pelakon ouh. . . hmm hampeh.!
-da lah time sekolah hitam bap softball,, ta cukop2 lagi??? naaaaaa,, kaw. . .
 pasni lg extremely super hitam!



hmm untok awak muhammad syafiq muhd najib:
awak mesti gelakkan saye kan. . .
yela lepas ni awakkan putih macam 'bradd pitt' ee yeuw. . . ;D
saye pula camminah negro. . .
bak kate2 awak," aku hitam bap softball la" 
yela,, awak jela yang putih, saye je la yang hitam. .:)
tp saya tetap sayang awak. . . awak pun kaannnnn??? :::]]]

kepada kamu-kamu yang sekalian :




anda adalah buah hati saye n termasuklah kaw yat yang perasannnnn..haha

0 pensupport: