BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 8 October 2011

i did it !!!!

i did it. !
believe or not, i did it.
he's look familiar right?
heee
nickhunnnnnnnn 2pm
damn sweeet. . .


Monday, 3 October 2011

dah lame pulak tak mengsenamankan jari ni nak berbelog kannn. . . :P
bile takde kerja takdelah gatal nak ketuk-ketuk keyboard ni, tapi bila dah makin dekat nak periksa ni, 
maken kegatalan lah pulak tangan ni nak bergerak

ni nak cite, :
budak UTM tengah periksa ni, diorang cakap habis periksa nanti cuti 3 bulan. 
untungla kaaannnnnn. . . cuti lame2. . . . 
tapi ni apa kes balik MELAKA ny?
jaga nenek !!!
haduiii,. . . . 

aku ni, cuti pas periksa dapat cuti dua minggu,
disebabkan mengada-ada nak meng involve kan diri dalam sukan,
tanggunglah cuti dapat empat hari jeee. . . . huhhhhh

untunglaaaahhhhh kalau dapat cuti lama lama kannn,
kumpul lemak lah kaw,....
piiiraaaahhhhhh. . . .